Seg söndag.


Visst fan hade jag rätt.

Vi hyrde faktiskt inte film förrän igår kväll. Men visst fick man backa på sina krav. Här ville man se något smart och speciellt. Men icke! Diskussionen slutade i att vi nöjde oss med filmen Click. Någon slags moralisk jätte-amerikansk komedi med Adam Sandler. Visst, jag får väl antagligen erkänna att jag enligt vissa har kass humor. Eller så är det dessa personer som har kass humor. Hursomhelst, så var den ganska rolig till och från. Men det är oviktigt, det väsentliga är att man aldrig kan välja rätt film om man är kille och ska hyra film med sin tjej.

Det verkar fan vara något i den manliga genetiska koden som gör att man alltid står och byter film med varann och läser "baksidan". Denna läsning avslutas med att båda skakar lätt på sina huvuden och ställer tillbaka boxarna. Denna procedur upprepas i drygt en timme, alltså tills jag inte ens är sugen på att se någon film längre. Då! Då, slår hon till, och kommer dragandes med en liten vit och blå box med en ful liten man som man sett förut. Och jag tänker bara:
"För i helvete, vi tar den och går. Så vi kommer hem någon jävla gång!"

Så blev det, och nu sitter jag här och har haft en mysig morgon med min sadistiska flickvän. Är öm överallt och längtar efter en kopp kaffe... Längtar också på besked ifrån studentbo. Men det får man väl ha tålamod med.

Hoppas att alla har haft en trevlig helg, det har jag i alla fall haft. Måste bara tilläga att jag hatar människor som lyfter sin telefonlur utan att säga någonting! Jag ska leta upp er och döda era förbannade husdjur!

Mycket kärlek från Daniel!

Magnus säger sanningen

Kommentarer
Postat av: Johan Gyllensten

Oj! Nu blir jag nyfiken... vart ska du flytta:P

Postat av: Daniel

Jag vet inte OM jag får flytta än, men det kan kanske bli till vattentornet.. :P

2007-02-20 @ 16:06:40
URL: http://censurerat.blogg.se
Postat av: Anna

haha jag känner igen syndromet, att hyra film med någon tar en evighet

2007-02-22 @ 17:18:36
URL: http://annass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback