There is a road that meets the road that goes to my house




Idag är en bra dag. Visst det kanske inte blev så mycket gjort med vårt projekt, men just nu känner jag mig lite bakbunden på grund av att vi behöver ha ett möte med lite kommuntoppar innan vi kör igång. De jobbar inte alltid så fort dessa kommunmänniskor. Känns jobbigt att vara beroende av att några personer som lever efter en helt annan tidsplan.

Men det har varit soligt idag! Jag har varit på mitt bästa humör sen.. JA kanske sen jag flyttade upp hit.. Känns helt jävla underbart att gå upp på morgonen utan att det gör ont i själen, eller vad jag ska kalla det. Även om jag var galet morgontrött, som alltid, kunde jag inte låta bli att längta ut till friska luften. Jag kommer nog alltid förbli en smula cynisk och bitter till mänsklighetens naiva löpsedlar.. men Idag är/var jag glad.

Önskar att jag bara kunde ta lilla Lena under ena armen och mina vänner under andra och dra på festival!

Inga bekymmer vi bara rymmer!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja=) Bra sagt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback