Kan inte poängteras för mycket...

Råkade av en mindre slump just läsa ett äldre inlägg.. mer sentimentalt sådant...
Det återväcker minnen och känslor från min barndom som alltid kommer påverka hur jag ser på mina föräldrar och vilken sorts person jag önskar att jag kunde vara.. Jag har ett enormt ideal som jag försöker påtvinga mig själv att både uppflylla och samtidigt acceptera att jag kanske aldrig kommer bli den starka, ärliga och karaktärsfasta personen. Utan kanske, eventuellt med lite tur god vän med någon som lever upp till detta ideal...

Saknad och tomhet

Kommentarer
Postat av: adam

Den enda som sätter gränsen är du!

PS. Om du minns då du testade formula 1 på ps3, så vart det ej i HD=), kom på det för några veckor sen att jag inte haft hd-kanalen på tv:n då ja gspelat annars=)DS

2008-05-27 @ 14:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback