Återupptagna projekt.

Idag har det äntligen gjorts lite saker.. jag har sovit ut.. visserligen på soffan, dumt. jag har diskat =bra!  jag har handlat mat = bra! jag dricker en murphy's stout nu.. - Mycket bra! Jag har sett på Into The Wild som kommer recenseras på filmcensur (länk finns intill) senare.. Jag har även börjat bearbeta lite skelett i garderoben i och med att jag återupptagit mitt gamla projekt svenska hjärtan. också något som känns väldigt bra!

Det sista på listan kommer sig av att jag fick en plötslig stund av total klarsyn eller på engelska " a moment of clarity"
Jag såg bokstavligen hela mitt liv passera i mitt huvud och insåg hur sjukt fort det har gått att komma till 20 strecket.. det skrämde mig lite att jag sällan tar tag i saker utan låter möjligheter passera. Mest av ren feghet. Jag är feg. Jag borde chansa mer! Jag är mogen att chansa nu, tror jag. Jag tänker satsa på hemmalaget så att säga.. Det är dags nu!

Det här är en viktig dag i mitt liv. Den 9 mars 2008. Precis som oktober 2006 blev en viktig månad i slutet av mitt förra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback