En lite gladare Daniel...

Idag föll en enorm tyngd från mina axlar. Jag har fått mina poäng för P1! P1 står för Projektblock 1 och var den första kursen på mitt program.. Av diverse skäl, närmare bestämt två så missade jag ca 3 veckor av den kursen som kanske var 6 veckor lång? Jag minns inte riktigt längre.. Anledningen till att kompletteringen har tagig så lång tid är nog främst den näst intill omänskliga uppgiftsbörda som lades på mig till en början. Jag har betat av dessa undan för undan och jag måste nog tillägga att det gått många veckor mellan rycken. Men nu har jag lagt det bakom mig! Nu ska jag bara fokusera på att inte behöva komplettera mera!

Nu ser jag främst fram emot en trevlig och alkoholindränkt helg i goda vänners sjöslag nu när csn vankas om någon timme!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis :)

2008-01-24 @ 15:02:41
Postat av: Karin

Det innan var från mig, men det ville sig inte (A)

2008-01-24 @ 15:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback