woooossh I'm back

Hej!


Nu har det gått ett bra tag sedan jag ens lät mitt sinne glida in på tanken att skriva i bloggen. jag har varit alldeles för upptagen med att jobba på äldreboende, gnälla på regnet i sommar och försöka göra mig hemmastadd i Lenas lägenhet. När man sedan kom tillbaka till Norrköping var man tvungen att på nytt göra sig hemmastadd i sin egen lilla lya.

Nu har Nolle-P förföutit och plugget och livet och även jag ska återgå till gamla rutiner och ett lite lägre alkoholintag. jag kanske borde ta mig tid och kolla igenom litteraturen till föreläsningen imorgon.. hmmm? Våra nykomlingar på KSM har också hittat in i studentlivet mycket bra.. Kanske lite för bra, de är glada åt flaskan i alla fall.
Dessutom fyller man 20 på fredag då har man äntligen fått lite fler rättigheter i livet och kan handla det man vill ha...
På tal om att handla, min Macbook är på ingång.. borde förhoppningsvis höra av den är förbenade budfirman nån förmiddag under veckan. Så jag äntligen kan få en riktig dator! Då ska den gamla G3:an äntligen få gå i pension! den har stått mig bi under mörka höstkvällar, sena hemtentor och uppsatser, en sann vapendragare!

Snart kommer jag även starta upp en nytt projekt, som kommer bli vad som liknar en filmblogg. Jag ska försöka att hålla den lite mer seriös än vad det har varit här på censurerat. Pffff.. troligt.. Återkommer med nyheter om det senare..

Daniel Odén mitt i tvätten

Kommentarer
Postat av: Simon

Seriösitet är nästan alltid gravt överskattat. Film också för den delen.
Fast det kanske kan bli en rolig filmblogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback