Tentaångest, synddonken och nirvana bebisen...



Måste verkligen ta tag i den här skiten med hemtentan... Har sjukt mycket att läsa. Detta skjuter jag sjukligt framför mig. Jag vet att jag måste göra det men hittar så mycket annat att spendera min dyrbara tid på. Det är en hel del man ska läsa för att kunna ta tag i frågan som ska behandlas och ventileras... Jag blir så frustrerad på det akademiska fikonspråket ibland att jag måste släppa allt och bara synda...

Därför lät jag mig (ganska lätt) bli lockad till synddonken av Camilla... där jag återigen lade märke till ett av Norrköpings största problem och det var inte att systemet stänger för jävla tidigt. Utan dessa förbannade ouppfostrade snorvalpar som den här staden har fostrat till nåt inkuberat 10 års stadium. Dessa små oförskämda små tvåbenta kackerlackor ger mig kväljningar och förvärrar min hosta lägg mcdonkan maten till detta har du en ganska irriterad Daniel.  De små asen stod i en tät klunga om alldeles för många och vägrade ge plats för någon som ville gå förbi och inta en sittplats, antydde man nåt bräkte de bara ur sig att man skulle se sig för, så jag kunde inte motstå frestelsen att "råka" stöta till lite extra när jag var på väg förbi..

Jävla skitungar! Det var i övrigt väldigt trevligt på synddonken.... förutom ungarna och att jag hostade som en uteliggare. Sedan fick jag hjälp av Camilla att hitta lite spoons till mina tha muggs som jag fick av Lena =)
Min lilla Lena var noga med att se till att jag har rätt verktyg att dricka mitt morgonkaffe ur =)

Mycket smilfinkar där... men det får man leva med.. provade att dessutom mot all förväntan att lyssna på Herr Jens Lekman i eftermiddags... inte helt oangenämt måste jag erkänna. Fick dessutom veta att Nirvana beben från omslaget till Nevermind lever gott på sin berömmelse... Grattis din stackars lilla människa!

Nu är det bra för ikväll! Puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Lockad!? fyfan. haha du var så jäkla sugen på hamburgare så du svävade till donken! Försök inte ge sken av att jag var boven. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback