Ny dator, ny ålder, ny plats och samma problem.



Hallå igen!

Det har (som vanligt) gått ett par dagar sen jag skrev sist. Inte mycket som har hänt. Har visat stan för en gammal kompis. Som tur var tyckte han att det var trevligt i Peking. Själv så är jag förälskad i staden! Har varit en hyfsat trevlig vecka ändå, jag och Simon har sänt säsongens första radioprogram. Det gick bra mycket bättre än förväntat! Och John hade väldigt roligt! Tyvärr så var det inte någon som lyssnade! =P

Jag har även hunnit med att träda in i vuxenvärlden! Jag har inte förlorat svendomen, det var kirrat tidigare. ;-)
Utan det sensationella som har inträffat är att jag har äntligen har blivit 20 år gammal. Nu slipper mina stackars vänner ränna åt spritbolaget åt mig.. För jag har faktiskt ett leg. ett giltigt sådant.. fast det är ju av den mindre smidigare sorten. Måste ta tag i mitt liv och fixa ett vettigt ID-kort. Det står högt upp på "Att göra listan" tillsammans med att fixa skäggväxt.

Nu sitter jag här och skriver mitt första inlägg i censurerat på min alldeles nya dator! Och det känns helt jävla underbart! Min lilla MacBook jobbar som en oljad liten blixt! Fast den nya datorn har ju inte fixat problemet med att jag slinter på tangenterna. Så jag har suttit och försökt skumma igenom texten på eventuella felskrivningar. hehe..

Skitsamma... det jag inte har hunnit med är att ta tag i projektet med filmbloggen. Jag hade velat att det skulle bli ett mer seriöst projekt än censurerat har varit. För tillfället lutar det åt ett mer wannabe-expert upplägg. Säkert uppskattat av många, men inte av undertecknad. Nästa ständiga problem är att jag måste greppa hemtentan om kulorna så att den inte blir för försenad.

Sammanfattat:
Jag skriver sällan i bloggen ska bli bättre.
Har fyllt 20 alkoholkonsumtion ska bli bättre
Datorn har definitivt blivit bättre.
Ska bli bättre på att ta tag i saker och ting.

Puss och kram

Timon Hemul
- Jimi Hendrix official spamclub -

Kommentarer
Postat av: lali

vadå ingen som lyssnade, jag lyssnade, camilla och johan lyssnade, och ebba lyssnade.
(uppdelat i grupper eftersom vi inte lyssnade tillsammans allihop)

Postat av: Tobias

Jag lyssnade inte.

2007-09-10 @ 22:45:45
URL: http://tobikei.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback