Fyra dagar kvar, ännu inga sidor...



Ibland faller bara motivationen genom golvet som ett 10 tons städ.
Jag fattar inte det här.. jag borde liksom vara klar men tentan nu.. Jag är ju intresserad av ämnet sen tidigare.. det borde vara så jävla lätt. Istället låter jag mig distraheras av skitsaker som att mina skosnören är missfärgade, FAN!

Ett nästan obefintligt dammkorn på ovansidan av datorn, molnens färd över himlavalvet ackompanjerat av Jens Lekman, Simon och Garfunkel och Bob Dylan.. jag gör allt utom hemtentan.. så vitt jag ve ska den vara inlämnad på fredag kl 17:00. Kanske tidigare.

Har hänt en hel del idag, film med gruppen x2, gyros med simon, adam och tobias. Dessutom så åkte mina helggäster hem.. det var lite tråkigt. har haft mycket kul med Karin, Anna och lillsyrran Emmy.. vi firade att hon blev halvvuxen i fredags och får inhandla cancerpinnarna själv nu! Sen blev det mycket flum och alkoholintag... men jag orkar fan inte skriva... borde inte skriva borde läsa till tentan! Hoppas mina tres caballeros hälsar på i tornet snart igen!

Längtar till fredag! Då får äntligen lilla Lena komma upp till mig! känns som en evighet sen vi sågs blir bara mer och mer nött i kanten ju längre tid det går. Det är konstigt, trots att jag är en ganska känslig liten pojke tror jag åtminstone att jag kan dölja hur ont det gör för Lena.. Den enda jag aldrig borde dölja det för... Det är fel..

Snart oktober igen... fan vad det bränner i själen!

Hoppas du hittar det du inte kunde få i livet
Ro, trygghet och kärlek morbror...


Kommentarer
Postat av: Simon

Du håller på att få en ksm:ig touch på din musiksmak. Om det är positivt eller negativt låter jag vara osagt.
Chansen är nog högre att mer lyckas genomlida musiken i programet dock.

2007-09-18 @ 11:44:32
Postat av: lali

den där tentan är ungefär som att få besök. lägenheten blir plötligt dammsugen, diskad och moppad och kläderna blir tvättade. som sagt, allt utom tentan...

Postat av: Karin

Det värmer att du saknar oss och att det till slut gick bra med din tenta ;)

2007-09-22 @ 18:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback