Uppdatering.

Det var (återigen) länge sedan jag uppdaterade min blogg. Jag är jävligt dålig på att skriva något överhuvudtaget i min blogg. I och för sig kan det bero på att jag faktiskt är en mycket upptagen människa. Eller, ja, ehm... Jo jag är en väldigt upptagen människa. Det måste jag nog vara. Eftersom det känns som att jag inte har någon fritid. Jag går till skolan kommer av någon outgrundlig anledning hem till kl 16 varje dag! Fattar inte hur det går till?! Kan någon förklara? Efter att jag kommit hem gör jag mig någon macka och slappar någon timme.. Sen antingen sitter jag i telefon en stund med Lena, min underbara lilla flicka, eller försöker att finna tid över till att plugga. Alltså jag försöker läsa de böcker som står på litteraturlistan till kursen!

Helt plötsligt är klockan 23 och jag sitter här och undrar vart dagen tog vägen? Visst jag tog emot mitt lilla skrivbord idag.. haft föreläsning mellan 10 och 16 handlat på hemköp kollat på hockey och druckit lite öl också... men jag har fan inte fått något nyttigt gjort. Jag är så jävla kass på att säga ifrån till folk att jag verkligen behöver läsa det här.. Eller jag har inte tid att hitta på något just ikväll... jag kan verkligen inte.

Det är ett problem jag har.. ett av många som jag säkerligen kommer att ta upp och en del har jag redan dragit upp.. I morgon OM Jag skriver i bloggen (hoppas) kommer det att handla om min bror duktig attityd.

Mycket nöje! MVH Gud allsmäktig

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, det är hur logiskt som helst. Nu hoppas jag inte att du är som Johan och klagar på att jag svarar på ditt inlägg i din blogg på något som du skrev i min blogg. Hoppas du hänger med. Nu ska här storhandlas.

Postat av: Simon

Uttrycket nededatering kanske stämmer bättre gällande denna blogg

2007-05-13 @ 13:21:48
URL: http://folktomt.blogg.se
Postat av: Johan Gyllensten

Får jag klaga på camillas kommentar... kanske bäst att vara tyst.

2007-05-14 @ 08:53:53
URL: http://glasbutiken.blogg.se
Postat av: Individ

Hej, Daniel.

Kan säga att när du skriver så skriver du en bra blogg.

Ser ifram emot ditt nästa ämne "bror duktig" vilket jag också är.
ha en bra dag.

2007-05-14 @ 17:15:23
URL: http://individ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback