Ungefär lika djupt...

... Som en stens självpresentation.

Ja, det jag menar är om en sten skulle skriva en presentation av sig själv skulle den nog se ut som de flesta personporträtt man kan hitta i en blogg. Jag menar, om man går in på en slumpvis vald blogg på listan över mest aktiva bloggare och sedan klickar på personens beskrivning av sig själv... Nej, fan jag orkar inte... Det är ju uppenbart vart jag vill komma! Jag vill helt enkelt idiotförklara ca 40% av sveriges blondiner.. Det går inte för sig... Jag har inget att grunda det på...

Hursomhelst, vi hade en ganska produktiv dag idag.. Det blev en del gjort på uppsatsen och hel del annat sagt också.. Själv så kan jag inte riktigt koncentrera mig på uppgiften längre. Jag vill hellre ha sommarlov.. Eller egentligen vill jag mer ha det som det var under nolle-P liksom njuta av det fina vädret i Norrköping med de stjärnor man lärt känna här under året. Känns som att vi verkligen behöver en ksm kick-out! Kanske typiskt nog, blir så nu på fredag då det är grillfest i parken. Själv ska man ju sitta på tornet i den festen.. Fast suger den så är det ju parken som gäller!
Nu är det helt klart dags att knata bort till Simon och fixa en grej till vårt sista radioprogram nu på Tisdag kl 21: 00!
studentradion

Hej svejs grus och gnejs!
Timon Hemul - Jimi Hendrix official spamclub

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oh Hemul, klockrent Daniel.

Postat av: individ

JAg har idag sett ditt hus i där du bor.
VAr vid ett sågverk vid ditt område.
Ha en bra dag.

2007-05-29 @ 21:19:31
URL: http://individ.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback