Kvinnlig logik?

Vad är det?

Jag förstår bara inte hur den funkar, den lite kluven och obegriplig...
Jag tror inte ens kvinnor förstår den.. Det bara funkar så och så har det alltid varit.. Ungefär som hur saker och ting styrs i skolmatsalen, äldreboenden och i förhållanden.. D.v.s. alla områden där kvinnan bestämmer.. Det bara är så.. Man kan inte förstå.. Jag önskar att jag kunde förstå, men det går inte. Och så kommer det alltid att vara, Jag är ledsen för det!
Men, Lena, du får helt enkelt bara vänja dig vid det.. Det finns inte någon annan utväg. Du får leva med det..
Jag älskar dig, även om jag inte förstår hur du tänker ibland..

Så det var veckans klyscha.. sug på den till nästa vecka..
Hej Hej

Kommentarer
Postat av: Marcus

First! :p

Postat av: Individ

Kvinnlig logik kan man se i mönster, om du anstränger dig så kan du också se det
mönstret.
Skiljs lite från kultur till kultur.
en viktig sak är att du ska inte se till helheten "generaliseringar"utan till individen.
Ingenting är omöjligt.
Ha en bra dag.

2007-05-23 @ 08:18:20
URL: http://individ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback