Bror duktig...

...

Ska det vara jag det? En väldigt bra fråga man ska ställa sig ibland. Jag vet inte säkert, men jag har fått intrycket av mig själv som lite av en bror duktig. Jag kan vara kvick med att rätta folks fel eller bara påpeka skitsaker. En väldigt irriterande egenskap tycker jag. Jag finner den särskilt irriterande hos andra människor. Det värsta är när andra duktiga bröder lever ut sin duktighet över mina brister. Jag lever i en liten bubbla där jag har övertygat mig själv om att jag inte riktigt har några brister.

Fast hur man än försöker kommer någon liten duktig fan och påpekar något litet skitfel, särskilt i en helt obetydlig diskussion. En sådan situation skulle kunna vara om man är några som käkar lunch ute mellan föreläsningarna för att ta ett exempel. Dessa diskussioner brukar vara av det mest triviala slaget, men skulle man säga något som inte stämmer kan du ge dig fan på att en liten moralvakt ska lägga in ett veto!

Jag blir fan arg av att skriva det här!! ARRRRRRRRRRRRGHHHHHH!!!

För övrigt har jag och min grupp (8) haft King Kong Maraton idag. Vi kom fram till att Kong var en riktig man och att kvinnor inte ens kan gå utan hjälp från en man. Sen slog jag följe med Lali, Camilla och en kompis till Camilla vars namn jag misslyckades med att lägga på minnet.. tror det var Evelina eller nåt? Förlåt! jag var hungrig okej? nu sitter jag och sörplar kaffe..

Puss och Hej! // Gud Allsmäktig a.k.a Timon

Kommentarer
Postat av: Johan Gyllensten

Åhhhhh, du ska alltid vara så arg. Fast jag vet att du är en lite hermul med dålig humor som skrattar 24/7.

Postat av: C

haha hemul var namnet. Daniel Hemul, gu så bra. Det är roligt att Daniel alltid ska låtsas att han är arg, bakom den arga bittra fasaden är han en Timon som vill äga världen.
Ja hon hette förresten Evelina. hehe. Jag anser att det här med Timon är okej eftersom du själv benämner dig så:) har jag inte rätt så säg?. och ja, örngott kan vara charmiga till tusen minsann!

2007-05-14 @ 20:44:47
URL: http://dragkedja.blogspot.com
Postat av: Individ

Dessa "bror-duktig", gör andra en tjänst åt ena hållet å andra hållet så är man ett hårsmån från en knytnäve också.


2007-05-14 @ 22:49:52
URL: http://idnivid.blogg.se
Postat av: Simon

Besviken över att bloggen saknar reklam om radio trots att du sänder imorgon.

2007-05-14 @ 23:14:11
URL: http://folktomt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback