Inte Helt Nöjd.

Så jävla typiskt!

Jaha, då har man haft en riktig skitdag. Det var riktigt längesen jag hade en dag som kändes så här hopplöst meningslös. Jag får total överbelastning i mitt redan bräckliga så kallade psyke. Det är så illa att jag mår fysiskt dåligt av detta total fiasko till tisdag. Denna tisdag är för övrig den 20:e mars 2007. Inget särskilt med det, bara att jag vill minnas detta datum i förakt inför mig själv.

Till att börja med så försöker jag reda ut min ekonomi den här månaden. Min ekonomi är ungefär lika stabil som Sveriges var runt det tidiga 90-talet, d.v.s. helt körd åt helvete. Här kan ingen styrränta i världen rädda mig. Inte heller några ringleder förbi bollen eller vattentornet.

Sen kan ju nämnas att jag är förkyld, alla vet hur det är med killar som blir förkylda. Vi blir berättigade till oändlig självömkan tills dess att förkylningen blåst förbi. Fy fan vad gnällig jag känner mig just nu.

Sen så har vi den här förbannade radiosändningen! Vad fan ska man säga om den? Att jag tyckte kvalitén var lika hög som de polska tecknade kortfilmerna de kör i bolibompa på svt. Med detta menar jag att vi stundtals var djupt nere i avgrunden. Visst glänste det till som i exemplet nedan, tyvärr blev det aldrig bättre än såhär:

Simon:
"Alla bärplockare är fascister."
Jag: "Vad grundar du detta på?"
Simon: "Absolut ingenting."

Jag har sån djävla ångest! Jag ber alla människor och människoliknande varelser om ursäkt för kvällens sändning. Det var väl allt för ikväll, nu ska jag njuta av idioterna på American Idol en liten stund.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Simon

Vilka fina liknelser du har.

Postat av: Johan Gyllensten

det är ju guldkornen som räknas...

2007-03-20 @ 23:45:34
URL: http://glasbutiken.blogg.se
Postat av: lali

Jag missade sändningen, blev du gladare nu? =)

2007-03-22 @ 09:43:15
URL: http://blogg.lali.se
Postat av: Odehn

Helg? Det där var bara en morgon. ;)

2009-05-25 @ 05:59:10
URL: http://odehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback