Tandräkarläkning...


Det var kanske roligare igår kväll.. men det blev i alla fall vekcans felsägning!
Jag har varit ganska duktig idag.. jag har varit på studiebesök på SR Östergötland, jag var en av totalt 7 som orkade pallra sig dit. Inte särskilt oväntat att det inte blev så många på det besöket..

Inte nog med detta! Jag har även skrivit klart min recension, den blev över 2 sidor lång! Duktig klapp på axeln till mig själv! Jag har även tagit hand om min krassliga stackars flickvän. Det är synd om henne, hon har feber och annat skit. Det är inte lätt när våren kommer för fort! Ska väl ta och laga lite mat snart elternativt störa Johan. Jag ska nog fan störa Johan!!

Men först ska jag kolla på  den Lilla Kycklingjäveln med Lena!

The Geek Shall Inherit the Earth!



Kommentarer
Postat av: Johan Gyllensten

ursäkta men nu lyssnade jag inte... igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback