Någon Gång...


...Ska man väl bogga.

Det var ett tag sen man orkade krypa ner på golvet och skriva i bloggen.. Dåligt jag vet. Använder väl mest bloggen som ursäkt när jag egentligen har bättre saker att göra.. t.e.x. skriva recensioner eller analyser av recensioner..  Jag får väl på grund av min ganska spartanska möblering ta ch sätta mig i Spetsen nån kväll nu och skriva mina uppgifter så det lbir gjort i alla fall.

Det är jobbigt att man är så jävla snål att man inte vill köpa ett nytt skrivbord, utan istället jagar blocket in och ut efter ett... alla vill ju ha såna ofantliga summor för sina gamla skrangliga skrivbord. Ocker, är vad det är! Skam för de blocket försäljare som vill ha 1500:- för ett vingligt gammalt bord som laminaten flagnar från spånskivan på...

Aja, jag får väl göra som Simon säger och snickra ett bord av kottar och pinnar jag hittar här utanför vattentornet...

Nu orkar jag inte sitta huka mig här mer ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback