Filmcensur


Välkommen!

Det här min filmblogg! Den är just nu under konstruktion d.v.s. jag jobbar fortfarande på materialet. Jag vill att det här ska bli en åtminstone halvseriös blogg om film, filmskapande och allt som det surras om kring ämnet film.

Jag kan eventuellt komma att betygsätta filmer jag tycker det är värt att betygsätta. Eller åtminstone värda att nämnas på ett medium med potential att nå ut till många läsare.

T.ex kommer jag inte att prata om såna filmtabbar som Fantastic Four: Rise of the silver surfer. Utan kanske belysa storverk som Pan's Labyrinth, Adaptation och Stranger Than fiction eller Lost in translation.

Detta borde ge en liten hum om vad jag vill poängtera med min filmblogg. jag hoppas att jag inte kommer tråka ihjäl eventuella läsare. Mer kommer att dyka upp längre fram... Just nu känner jag att jag ahr suttit allt för länge vid datorn. Måste ta ett brejk!

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: lali

evil dead är ett storverk i jämförelse med lost in translation!

2008-02-18 @ 12:14:21
URL: http://blogg.lali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0